Księgarnia internetowa
Media Rodzina

Regulamin sklepu

Zamówienia złożone w księgarni internetowej dostępnej pod adresem www.mediarodzina.pl i www.mediarodzina.com.pl realizuje Grupa Wydawnicza Media Rodzina Sp. z o.o. z siedzibą w Skórzewie (60-185), ul. Poznańska 102, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII KRS, pod numerem KRS 0001073235, NIP 7773416717, REGON 527121661. Księgarnia internetowa oferuje do sprzedaży tytuły następujących wydawnictw: Media Rodzina, Gorzka Czekolada, Must Read, Must Read Stories, Szafa, Niebieska studnia, Pogotowie Kazikowe, Noc i Dzień.
1. Ceny książek i innych produktów w sklepie internetowym są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
2. Do wartości zamówionych książek dostarczanych za pomocą pośredników doliczane są koszty wysyłki:
a) kurier DPD na terenie Polski – 15 zł,
b) kurier DPD za pobraniem – 20 zł,
c) Poczta Polska – 15 zł,
d) InPost Paczkomaty – 13 zł.
Możliwy jest także odbiór osobisty (bez dodatkowych kosztów).
3. Zwolnienie z kosztów wysyłki następuje, gdy wartość zamówienia przekracza 100 zł (tylko na terenie Polski).
4. Koszty przesyłki zagranicznej:
Koszty wysyłki zagranicznej są wyliczane na podstawie wagi zamówionych produktów i kalkulowane w oparciu o aktualny cennik Poczty Polskiej. W przypadku wysyłek zagranicznych nie jest możliwa płatność przy odbiorze paczki. W przypadku chęci zakupu i wysyłki książek za granicę prosimy o kontakt mailowy handlowy@mediarodzina.pl.
5. Akceptowane formy płatności:
a) płatność przy odbiorze (realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia),
b) przelew bankowy, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay (realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty),
c) przelew elektroniczny przy pomocy serwisu Przelewy24 (realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności).
W przypadku wysyłek zagranicznych możliwymi formami płatności są przelew bankowy lub płatność przy pomocy serwisu Przelewy24.
6. Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego. Paczki na terenie Polski wysyłamy:
a) kurierem DPD (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze),
b) za pośrednictwem InPost Paczkomaty (1-2 dni robocze),
c) za pośrednictwem Poczty Polskiej.
Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.
7. Zamówienia realizujemy w cenach obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
8. Z momentem wydania towaru przewoźnikowi klient ma prawo rozporządzać towarem jak właściciel.
9. Sprzedający ma obowiązek dostarczenia produktów bez wad.
10. W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:
• na adres e-mail: handlowy@mediarodzina.pl
• listownie na adres: Grupa Wydawnicza Media Rodzina Sp. z o.o., ul. Poznańska 102, 60-185 Skórzewo
• telefonicznie: 61 827 08 63
W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
a) Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt Sprzedającego. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
b) W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Grupę Wydawniczą Media Rodzina Sp. z o.o. celu rozpatrzenia reklamacji.
c) Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
11. Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
12. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.
13. Przy zakupie treści cyfrowych niezapisanych na nośniku materialnym klient otrzyma potwierdzenie zakupu drogą mailową lub w przesyłce z innymi zamówionymi, materialnymi produktami.
14. Warunki sprzedaży dla firm nie obowiązują klientów indywidualnych i odwrotnie.
15. Złożenie zamówienia w naszej księgarni wysyłkowej jest jednoznaczne z akceptacją ww. warunków sprzedaży, a składający zamówienie jest świadomy obowiązku zapłaty, które to zamówienie pociąga za sobą.
16. Numer konta dla Klientów z Polski:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
30 1600 1462 1732 7042 3000 0001
Numery kont dla Klientów zagranicznych:
SWIFT – PPABPLPK
IBAN – PL nr konta
EURO: 03 1600 1462 1732 7042 3000 0002
GBP: 46 1600 1462 1732 7042 3000 0004
USD: 19 1600 1462 1732 7042 3000 0005

Reklamacje i zwroty

1. W przypadku wystąpienia potrzeby reklamacji, należy je składać:
• na adres e-mail: handlowy@mediarodzina.pl
• listownie na adres: Grupa Wydawnicza Media Rodzina Sp. z o.o., ul. Poznańska 102, 60-185 Skórzewo
• telefonicznie: 61 827 08 63
W opisie reklamacji klient zamieszcza poniższe informacje – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę: informacja i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady; żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz dane kontaktowe składającego reklamację.
2. Towar z wadami lub uszkodzony podczas transportu zostanie wymieniony na pełnowartościowy na koszt wydawnictwa. Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na wskazany przez niego adres. Jeśli nie istnieje możliwość wymiany, gwarantujemy zwrot pieniędzy.
3. W przypadku reklamacji Klient przyjmuje do wiadomości, że jego dane osobowe będą przetwarzane przez Sprzedawcę w celu rozpatrzenia reklamacji.
4. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty otrzymania.
5. Klient ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od umowy sprzedaży bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Warunkiem jest odesłanie książek w nienaruszonym stanie, w przypadku pozycji z dołączonymi nagraniami – w folii ochronnej. Konieczne jest też dołączenie dowodu zakupu (paragon, faktura VAT). Pieniądze za zwrócone książki zostaną przekazane na adres klienta lub na wskazane konto bankowe.
6. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy o dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą, przed upływem terminu do odstąpienia do umowy.

 

Czas dostawy

1. Potwierdzone zamówienia wysyłamy następnego dnia roboczego.

2. W przypadku zamówień z przedpłatą na konto, zamówienia są wysyłane po otrzymaniu wpłaty.

3. Paczki na terenie Polski wysyłamy:

a) kurierem DPD (czas oczekiwania: 1–2 dni robocze),
b) za pośrednictwem InPost Paczkomaty (1-2 dni robocze),
c) za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Paczki zagraniczne dostarcza Poczta Polska wg własnego regulaminu usług.

Koszty dostawy

1. Do wartości zamówionych książek dostarczanych za pomocą pośredników doliczane są koszty wysyłki:

a) kurier DPD na terenie Polski – 15 zł,
b) kurier DPD za pobraniem – 20 zł,
c) Poczta Polska – 15 zł,
d) InPost Paczkomaty – 13 zł.

Możliwy jest także odbiór osobisty (bez dodatkowych kosztów).

2. Zwolnienie z kosztów wysyłki następuje, gdy wartość zamówienia przekracza 100 zł (tylko na terenie Polski).

3. Koszty przesyłki zagranicznej:

Koszty wysyłki zagranicznej są wyliczane na podstawie wagi zamówionych produktów i kalkulowane w oparciu o aktualny cennik Poczty Polskiej. W przypadku chęci zakupu i wysyłki książek za granicę prosimy o kontakt mailowy handlowy@mediarodzina.pl.

5. W przypadku wysyłek zagranicznych nie jest możliwa płatność przy odbiorze paczki.

Akceptowane formy płatności

1. Akceptowane formy płatności:

a) płatność przy odbiorze (realizacja zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procesu składania zamówienia),
b) przelew bankowy, karta płatnicza, Google Pay, Apple Pay (realizacja zamówienia rozpoczyna się niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty),
c) przelew elektroniczny przy pomocy serwisu Przelewy24 (realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności).

2. W przypadku wysyłek zagranicznych możliwymi formami płatności są przelew bankowy lub płatność przy pomocy serwisu Przelewy24.